Wednesday, June 8, 2011

Our Last Nite in KL!

So, after quite some time in Melaka and KL, we have to get back to our home. Cuti sudah mau habis daaaa... and of course the poket also is getting thinner and thinner. Nampak gaya boleh berpuasa..kakaka.

Last night, Arrpek brought us to Giant Kota Damansara along with my BIL and his girlfriend..kehkehkeh. Jadi sardin daaa.. It was fun actually. Tapi masa mamam time we splitted sebab tamo kacau daun lorr.. kakakaka. Arrpek decided to bring us to JM Beriyani House. And this is my first time eating here lah.

Okeh, wajah teruja giler ngadap makanan. Kedai dah nak tutup dah at this time. So, our choices were limited. Sedeyyy..


I ate Beriyani Ayam Masak Merah and my boyfriend took Beriyani Ayam. Huhu.. Sedap tahap gaban. Even the acar buah pon sedap.. ok...lapo polak.

Lepas makan, my boyfriend had to sent me and Arrpek back to her house first, lepas tu baru la anto gf BIL balik rumah beliau. Kehkehkeh. Sambil-sambil menunggu my bf coming back tu, I waited Arrpek to finish her craftwork.. kakakak.. Craftwork you alls.. apakah??? Tunggu bukak skola I bawak okeh. Hehehehe

Arrghhh..rasa tak puas holiday kali ni. Huhuhu

No comments:

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails