Wednesday, February 9, 2011

Oh Meng!

Oh meng!
You did it again! Oh meng! Hangin aku sekarang ini apabila mendapat tahu, lappyku diserang jangkitan virus oleh sungguh tak snonohnye umat yang suka bebenor mencipta virus.. I curse you! I curse you! So, the first thing that I have to do is to save all the things that I can still save while I still can.. pergh..ayat gilernya sambung.. Then, one question please... Do I have to format my lappy? Aku tamo format la..tulun.. so many things in there.. Kenangan terindah giler punya banyak. Stress giler aku.

Kot mana pun.. my contest still on. Now I am waiting for my penaja punya hadiah sampai, jadi I akan amek gambar dan tempekkan di sini nak kasi korang lagi merembes. Sila war-warkan pada sahabat handai untuk join blog ini ye.

And actually, saya memang teringin sesangat nak buat fanpage kat pesbuk. Tapi malu lak gue kot-kot tiada sambutan hangat.. terus jadi hangit.. Kalau biskut hangit sedap juga untuk dimakan. Tapi kalau fanpage hangit - follower cuma seplo orang. Ana malu la.. malu.. akkakakak
Nantilah akan kupikirkan dulu fanpage (bajet cam hot..kakaka). Ok la you alls, I nak pikio nak buat apa dengan lappy sekarang ni. Ada apa-apa cadangan,sila kemukakan la ye. Huhuhu... Tatassss....

No comments:

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails