Saturday, September 18, 2010

Kuih Raya terbest!

Kat rumah ada berbotol-botol kuih raya. Orang lain suma nak abes dah... sebab dah mula makan masa bulan puasa. My kids memang la gedik-gedik nak makan masa bulan posa.. tapi I refused to give them..

"Tunggu raya baru buleh makan..."

So, a friend of mine came by and she was surprised to see my kuih raya.. ehhh..banyaknye kuih raya you. Tak makan lagi..

"We just got back and I tak bagi pon anak I makan before Raya..now only they can makan.."
"No wonder..hahaha"

And this is my favourite kuih raya! Orang lain tak bleh challenge. Last time, my auntie used to make the tart nenas hat pakai small mangkuk.. tapi rite now.. she's not doing well and asyik sakit-sakit so I don't have a heart to tell her to make some for me. Aiyoooo..so delicious I tell you.. You can just sit there quietly and savour that kuih in your mouth.. pergh...tempting giler..


The tart nenas made by my sister memang sungguh bes.. tahap gaban!

And it is my all time favourite! Yeehaawwww

1 comment:

huahua said...

http://peaceder.blogspot.com/2012/08/peaceder-yasin-senario-lawak-gila.html.. FOLLOW ME BACK

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails