Saturday, May 29, 2010

Tag gambo pulak dahhh...

Ini aku dapek dari Masz.. sat gi tak jawab beliau sentap..akkakakak.. Mari kita layankan saja.. Dah lama dia mengetag aku..aku aje no time to layan..sibuk FB saja..HOH!

1. Go to your photo file and select the 8th photo folder..
Penuh perasaan aku mengeliknye.. apakah? Kakkaka

2. Select the 8th photo in the folder..
Hoh.. mari kita lihat sapa yang kena.. hohoho..
*
*
*
*
*
*
*
*
*



Hoh..gambo ini rupanya..Kakakkaka

3. Post that photo along with the story behind it.

Baekla.. Gambo ni diambil on the way to Melaka la. Jadi singgah sebentar ke rumah BIL ku yang baru aje direnovate. Rumah beliau dasat.. 3 tingkat! Tingkat ketiga ni beliau buatkan studio kecit. BIL ni memang suka kumpul gitar dan apa-apa menda yang berkaitan ngan muzik. Hoh! Siap ada bikin album. Sila dapatkan sendiri dari beliau..akkaka..

Eh.. back to the picca.. so Encik Hubby pon gilak gitar.. tengok aje guitar terus teruja tahap Otoman Tarokkk... maka aku kena la amek gambo Encik Hubby pulak. Maka sebab itu la gambar ni ada dalam folder kelapan dan merupakan gambo yang kelapan jua.. Hoh!

4. Then, challenge blogger friends to do the same

Jadi ada brani ka mau buat? Silakan..silakan..yang dah pernah buat, aku maafkan. Tak penah lagi? Wajibul ghunnah... akkakaka.. sila ..sila...

2 comments:

MaszLaVista said...

weh..taG aku bg hang banyak laa...ni je ko buat??? debikk mau??

Ticer Syah said...

akkakaak.. tak sompek den nak melayan tag ekau yg berjuta2 tu..akkaka

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails