Wednesday, May 19, 2010

Post Hari Guru!

Hari Guru kat sekolah hari tu habis lewat sebab terlajak masa untuk persembahan. Banyak sangat persembahan murid pada hari tu. So, terlajak la masa. Skolah aku habis kol 2.30 pm. Sekolah Adam habis pukul 1.00. Aku pi skola dia nengok dia takde..Hoh.. Kemanakah? Rupanya dia cuba balik sendiri dan ada orang jumpa dia kat tepi jalan tengah jalan sorang-sorang sambil nangis. Aiyarkk.. Cian sama Adam.. nasib baik tak kena kidnap. Mesti dia tingat amaran aku dulu, kalau dia lambat kuar, aku kasi tinggal sama dia..Aiyarkk... apakah? Kuikuikui..

Balik aje rumah, memang letih giler.. buat apa tak tau...padahal bergumbira aje kat skola. Terus la titon.. Punya la titon tak hengat donia sampaikan aku terlupa yang aku jerang air kat dapur. Last-last jiran sebelah rumah masuk umah dan tolong tutupkan air dah berbunyi sebab dah masak. Punyala tak snonoh aku ni, tak kunci pintu, siap biarkan kunci kat pintu grill. Haishh.. sungguh tak snonoh. Nasib baik ada jiran perihatin.. Dah kuar tu siap dia kuncikan pintu lak.. ehhe..Toce Jia!

Kanak-kanak riang sibuk nak buka hadiah.. oh.. sungguh tak larat nak membukanya.. Sebab malam tu tusen lak.. Jadi, esoknya balik skola, terus la kanak-kanak tu sebuk buka hadiah. Yang paling teruja nak buka dah tentu la Salman. Suma dia kata dia punya. Kakakka.. Sabo je la Labu...


Bes kan dapat hadiah..bes bes.. heheh

To all my students.. thanks for the wonderful gifts. Ada yang bagi Kek Apollo.. akakka.. aku bawak pi tusen malam tu.. sedekah kat kanak-kanak riang.. sapa dapat jawab soalan teacher, dapat Kek Apollo..kekkekek.. berebut nak bagi siap keje dan buleh anto cepat-cepat. Taktik untuk membuatkan kanak-kanak menyiapkan kerja. Hehehe..


Ni antara hadiah yang gue dapat... Kek Apollo terbaek.. eeekkeke..


Bekas pensel dan tempat letak sweets.. Somel :)


Bekas makanan dan juga makanan kat dalam.. Baguih budak ni. Macam tau je anak aku berderet..aakkaka


Buku comel. Hehehe.. Jadi kanak-kanak aku nih..akkaka..

Malang jugak sebab taun ni tak dapat hadiah peberet aku..iaitu..

PEN! Takde orang bagi aku PEN! Huwaaaa..aku nak pen! Pen merah la.. huwaaaaa.. sebab pen merah dabis dakwat..akkaka..kena la beli..

Ada lagi hadiah..malas nak tempek sini sebab nak kuar sekang.. Pi tempah baju.. hehehe.. Mari kita menempah baju.. ada 5 pasang dalam lemari kain tak dibuat baju lagi.. Yeehawwww..baju baru..baju baru..

Penin incik somi..akkakaka

No comments:

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails