Wednesday, April 28, 2010

Wah, dah lama tak dapat award.. Kakakak.. Tetiba aje dapat award dari sorang cikgu nih. Katanya aku rajin bebenor membuat lawatan sosial ke blog beliau..kuikuikui.. Aku ni kan ke memang kaki honline. So, tanya la blog sapa aku tak wat lawatan sosial.. suma aku lawatkan..Kakakka..
Oleh kerana kerajinan tahap gaban aku melawat blog beliau dan juga mengomen dengan penuh perasaan maka beliau dengan gumbiranya telah memberikan aku blog nih.. Kakakka

So, toce-toce kepada Awin di atas anugerah ala-ala Anugerah Perkhidmatan Cemerlang nih..Kahkahkah! (1st rule: Kena say Thank you kepada pemberi anugerah dan sila letakkan link beliau di sini)



2nd Rule: Pass this award to another person.

So, dengan bangganya aku ingin mengepaskan award ini kepada beberapa orang manusia nih... Jaga baek.. Kakakka

1. my Dariz -- sebab blog beliau begitu puitis sehingga membuatkan penulis lirik tertawan dengan blog beliau..akkakaka

2. incik 3p4h -- anak buah aku yang paling cool. Kakakak..

3. Yanadariz (tak paham apsal suka bebenor guna dariz..kakaka) -- anak buah aku sowang lagi yang begitu somel dan aktif berniaga..kakaka

4. Nad Syada -- donline ku..akkaka

`
3rd Rule: Contact the Blogger and Tell Them About This

baek laaa... aaaa...

4th Rule: State 7 things about yourself

i loikeee..kakaka

1. Ada 3 anak teruna
2. Belum ada anak dara (T_T)
3. Sukak mamam aiskrim
4. Sukak gelak
5. Sangat serius bila masa kerja
6. Mencik orang yang berpurak-purak
7. Daya ingatan sangat kuat nak-nak kalau kena khianat dengan orang.....kakakaka.. siap la ko kalau cuba nak naya aku. Sampai mati aku hengat..kakakka

Sekian, macih (^_^)v

No comments:

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails