Wednesday, March 31, 2010

Masa Untuk Hibernate!

Sekarang tengah minggu exam. My last paper will be on the 14th of April. Satu module baru takat 5 topik, satu lagi baru 4 topik, satu lagi masih suci bersih... Owh..apakah? mengapakah? bisakah?

Semoga aku berjaya menempuhinya dengan tabah!

Amin, Ya Rabbal Alamin..

Buat teman-teman bloggers, harap maaf aku tak dapat buat lawatan sosial kat blog korang dan juga buat teman-teman pesbuk, tak dapat nak layan komeng-komeng korang..akkakaka.. macamkan ramai bebenor yang mengomeng..akkakaka.. pasan kejap.. mari kita pasan!

Banyak menda nak story kat sini. Tapi time is limited tambahan pula dengan laptop yang sungguh tak sopistikated..akkaka.. tengah tunggu Tok Bidan datang.. katanya minggu ni, tapi tak nampak batang hidung. Jauh bebenor rumah aku.. cian Tok Bidan..akkakakak..

Aku kena extend warranty Red Pwincess -- so kena bayo RM 642! Kalau nak bayo rege skrin ni saja -- RM 8++. So, aku pilih waranty. Dia akan cover everything dengan extension of 1 year. Katanya la.. then dapat la speaker kenit as a gift. Cisss.. pandai la korang nak menega ngan haku!

Oh.. terbuang masa polak. Got to go now..

Semoga aku terus tabah!

I lebiu all!

No comments:

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails