Tuesday, March 9, 2010

Dapat Kamus dari Rotary International!

So, seperti yang dijanjikan oleh my tutor, maka hadirlah we all ke Hotel Sri Malaysia untuk mendapatkan sumbangan kamus untuk sekolah. Nasib baik la aku pandai susun ayat kan..kakakaka... Tak sangka lak, dalam kesusahan mencari sponsor, umpama pucuk dicita ulam mendatang pulak. Ye la, kitaorang kan ke plan nak buat English Carnival hujung bulan 3 kat skola, so macam tak tau nak cari sponsor tang mana, nengok2 nahhhh...ada offer dari my tutor polak. So, terima aje lah..

A zillion thanks to Mr Sivabala Naidu for helping our school with the dictionaries....


Posing tu perkara wajib kan..kakakak


Paparazzi dari major newspaper... tapi tengok paper takde pong.. Aku salah beli paper kah? Huwaaaaaaa....


Yang berkilat itu lah my hensem tutor..akkaka.. kan kan kan..


Dan sempat bergaya mesra dan anggun bersama tutor dan sahabat-sahabat handai...

So, kali ni tutor siap habaq tentang medical camp. Kak Jam.. kalau hang tamo, meh bagi kat aku lah.. huwaaaa..aku mau...aku mauuuu!!!!

No comments:

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails