Tuesday, March 23, 2010

Aku nak CD Pejal Tahir!!!!!

Wahh..Uncle ni melampau-lampau betul. Ada ke patut wat peraduan nak menang CD Pejal! Apakah? Mengapakah? Adakah? Bolehkah? Kahkahkah!!!.. Uncle.. I ni dah peminat kipas susah nak mati Abe Pejal Tahir ku. Maka adalah lebih baik sekiranya Uncle memberikan CD baru milik beliau kepada saya yang somel ni. Sah-sah somel lagi dari Uncle ni hokey?!!! Kuikuikuikui..

Maka dengan ini kepada mereka-mereka yang sah-sah dok gilak kat Pejal tapi nak dapatkan CD Pree silalah klik di sini.. Ni Uncle yang giler koser ni nak bagi CD kat korang.. hehe

Powered by BannerFans.com


Klik aje weh..pehtu sila la ikut arahan beliau. Kalau korang rasa korang pandai lagi mengipas Incik Uncle, maka korang jangan harap boleh menang sebab hanya aku aje yang boleh menang..Kakakakak.. gelak jahat itu wajib...nak-nak bila melibatkan Incik Pejal aku taww!!!

Selamat berjaya you olls.. Only the best woman wins! Aku lah itew..akkakaka

No comments:

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails