Thursday, August 13, 2009

Hoho..


Ngeee... patut amik gambo masa mask penuh kat muka kan..ekekeke..malangnye time tu aku titon!

It's Thurday. Normally on this day I go to this place to pamper my face. Owh.. for two weeks I forgot everything about my face. I even rarely put on the serum . Huhu.. malas la.. Even the beautician always tell me not to be malas-malas if I want to stay somel. But then, it's exam week...mana bleh nak layan body... and I gained two kilos within two weeks.. not because of the muscle seperti Aida hahaha..but because of my eating habit (study lewat malam bikin lapar pwot haku..) and not having regular exercises..huhu.. tencen.. tencen can also be the reason you gain weight..eee..tatot..
Then, I went to my hubby's opis to have our teatime together-gether... Makan roti nan beserta ayam tandoori (tak insap lagi..takpe next week aku posa direct..haha). Pehtu, we went out to look for my mum's cushion cover yang susah betoi nak kucari.. Saiz JKR, big contour plak, then 14 pieces..pergh.. Mak.. you should change your setti.. Cari hat mudah sket.. hehehe. Esok pi hunting cushion cover Mak lagi..hehe

Apabila malam menjelma, I start my computer on.. hehe.. berblogging dan berblog-hopping tak hengat donia.. and suddenly..
"Tengok anak mama ni! Apa dia sudah bikin?" shouted Encik Hubby.


Coba teka apakah ini..Salman's hobby..huhu

"Adik... apa adik buatttt?"
"Bedak! Angi...Aman nyaa..."
"Jangan la dik.. tak larat kemas!"
"Aman nya!"
"Huh.. adik ni.."

Then, I continued bloghopping and suddenly..

"Mama.. tengok ni!!!"
"OMG ADDDIIIKKKK!!!!"


Macam Ju-On daaa...hahahahha...
"Antek Mama.. Angi...." (Cantik Mama...wangi..)


"Aman nyaaa.." (Salman punya)

Sabo je la haku! Leh pisan layan hobi budak sorang ni..kuikuikui.. Lebiu Salman!

No comments:

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails