Sunday, April 12, 2009

Faizal Tahir :D and To Buy List

Ok, I was busy checking my emails and surfing the pictures of the things I wish to buy when Encik Hubby told me...
"Mama, sat gi ada Faizal Tahir."
"HOH!"
And I waited until Faizal Tahir on air and click2.. Hehe


Comey dah rambut pendeks.. ahaks.. nak itot Salman kah? Ada kutu kah?


Aaahhh... sungguh somel... dengan cermin mata Tom Cruise dalam citer Top Gun...wakakkaa.. and my hubby was looking at me with the my-wife-is-crazy-now look.

Then, my stomach was aching badly. Nak pi toilet plak.. goshh.. Pejal tak abis lagi nih.. terpaksa kutinggalkan jua Encik Pejal ku yang somel itew untuk menjalankan kewajipan membuang toksin..hoho

Then, I was berangan macam Mat Jenin that after the exam, I am wishing to buy...

1. The new jacket for vrooommm vroooommm...nak beli macam Pejal punya pon ok tak? Kuikuikui...


2. The bag to be strapped at the thigh (aku nengok geng bikers pompuan pakai cun plak)
-pictures are not available..hehehe..

3. A pair of boots (ahaks.. still untuk motot)


4. A new LG phone.. PINK karer.. tadi pi sebey.. sangat menawan kalbuku! Ahaks.. encik Reliv.. bila nak bayar duit den.. leh den pi beli tepon itew...


Mari kita berangan.. edisi Minah Jenin.. kuikuikui. Ok la u olls.. nak titon..papai!

No comments:

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails