Wednesday, July 2, 2008

Weekends at Alor Star Tower


Deretan motor antik..

Well, quite some time I didn't post anything here. I was so busy with my work and my studies. Don't know when it will end. Selagi terbukak mata, kita kerja-- kerja and kerja.. Tonight my broadband is also lembab, I had to spent some time just to open a page. Apsal la lembabun sangat malam ni. Mencik aku.. So, since dah lama tak update kat sini, so guys... here I would to present to you.. my activities for this week.

Last Saturday, my tutorial class was postponed, so we took this opportunity to jalan-jalan around Alor Star je lar. First, we went to Alor Star Parade to send my customer's products and then we shopped a bit.. (a bit pon ratusan habis...huhu.. barang naik rege lar). Then, my sons wanted to play at the McDonald's playground. Beli la fries skali...

Then we went to Alor Star Tower, here they had some function.. mostly for the youngsters lah. Ada pameran motor antik, pameran basikal BMX berserta aksi maut depa, then geng2 skateboarder pon ada wat aksi dasat depa.. aksi terjun tiruk pon ada.. tatot den..


Ni ler aksi maut depa..


Aksi basikal BMX polak..


Aksi Pak Su dengan sliding sambil pegang pala Adam... muehehehehe

Pehtu, p amik name card kak sepupu aku.. siap dah.. Seb bek.. aku pi kedai lain sebenarnye.. memula nak p kedai adik badik, but then tak buat2 pong.. cian polak kat kak sepupu aku tu.. p la kedai dulu aku wat name card tu.. siap dah.. satu hari aje.. lega den..

By the way, I tried to upload the pictures, but the line was so lembab and asik2 kena p ke megaclick.. Kalau megaclick tu maksudnye tarak la dei.. kena wat lain. Letih le macam gini.. apa pong, readers.. do stay tuned.. kot2 ada rezeki korang, leh nengok gambo.. hehehe

Apapong memang meletihkan kalau kena download gambo satu demi satu.. sbb dah stimix malam ni lembab tul la.. potong stim betoi la line malam nih..


Posing manja ngan darlings.. hehe. Salman titon plak..

So petang tu, balik umah and letih giloz.. hehe


No comments:

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails