Friday, July 18, 2008

Sambutan Hari Guru Peringkat Daerah

I was so curious... Teachers' Day Celebration at district level after a month? Jauh pulak tu. Kat UUM, Sintok. Malangnya tak ramai yang hadir, maybe because of the distance. What a waste of time la dei. Anyway, congrats to Cikgu Mat Said, my school teacher for the Innovative Award that he received that day. Semoga terus maju ye Cikgu Mat. Apa pung.. korang layan je la gambar-gambar ini. Tak larat aku nak citer dah. Hehe..

We were the early birds. Huhu.. Semangat kesukanan nak masuk dalam nih..


Ada dua banner je. Tak meriah langsung.. huhu


Goodie bags for the teachers.


Terjumpa polak Mek ni di sini. Pekabo Fathique... tersenyum ayu polak.. chewahhh..


Persembahan tarian as the closing. Ngantuk bangat aku dok dalam nih.. Rasa nak titon aje.. Dah la malam tu tak titon sangat.. sebuk wat apa ntah.. Hehhe

Yang tak besnya, dah la kena mai jauh, pehtu tak dan sarapan. Majlis sampai tengahari... takde makan polak tu.. apa ke he nye Yobb.. Aku ketaq pewut tahan lapaq.. Ada ka serve only piza seringgit tu, air mineral yang berharga dua kupang, cupcake satu ngan karipap sardin yang isinya boleh digoncang-goncang.. Bukan aku tak bersyukur.. cuma tak berbaloi la kehadiran kami kat sini. Dipaksa hadir dan makan tengahari pon takde. Apa kes...

Dua tiga kucing berlari..
Serik aku nak datang lagi.. hehehe

No comments:

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails