Friday, July 18, 2008

Kolamku.. santek polak dalam versi sephia

Aku bercadang nak tutup aje kolam ni. Nak jadikan pelantar. Lagipun, kucing suka sangat dok masuk dalam area kolam ni and melepaskan hajat dia kat situ. Tak ke sengal namanya. So, dengan sedihnya hari ini, aku telah meng'clear'kan kawasan kolam ni untuk renovation. Rasanya nak wat pelantar terus, so kekanak riang ada lah area untuk bermain kat luar rumah ni tanpa perlu mengotorkan kaki. Nak-nak si pepy Salman, suka sangat berkaki ayam kalau kuar rumah. Mentang-mentang dah terer jalan.

Ni kolam bikin sendiri. Beli barang pon loose-loose..


Santek tol aku nengok kolam kenit aku nih


Eh.. apsal gambo ni leh masuk. Hehe.. ni masa tengah giler babas study ari tuh.. Pecah pala jawab soalan.. kuikui..


Ni polak gambar si Salman eksiden ngan basikal abang dia. Pada hari yang gelap itu, dia bermain di luar dengan menaiki kereta kecitnya, then, abang dia datang dan terus melanggar kereta dia yang somel. Maka, Salman pun tergolek dan muka dia terlekat kat rantai beskal kat belah belakang tuh.. Cian anak aku nih.. Time ni aku takde polak, aku pi exam. Sabo je lar.. cian pepyku yang somel dan idung kembang nih.. huhu. Yang pasti, si Adam kena marah ngan Papa polak sebab buat lap ala-ala KL Drift kat adik dia.. Tu dia.. penangan citer Melayu.. Huhu..

1 comment:

3p4h said...

Huhuuu... cian salman.. Xpe2 itu resam hidup ini. Go2!!! Nnt da bsr bole jd drifter eh ank2 mamida nih.. Ada bakat =)
Hehehee

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails