Thursday, July 24, 2008

The Hari Anugerah Cemerlang of SK Padang Perahu - Part 2

Sambungan dari Part 1 kat bawah.. hehe.. Enjoy the pictures my fans.. ahaks


Barisan VIP listened to the welcoming songs from the school band.

Ini lah MC aku utk English Language. Bz bangat budak ni. Suma acara dia masuk. Aku pon main tarik je dia jadi MC. Muehehehe..


Choir group sang two songs-- Oh Mama and End of The World


Geng Nasyid polak...


Naper nampak chubby ngan baju ini.. adakah.. adakah... huhu

Ni baru la I all u alls.. ehhehheheh.. Time ni tengah berduet ngan Cikgu Azman. The PK Ko-ku is the keyboard player... Yeahh.. penuh perasaan you alls.. wakakakkakakkaa

Lagu-lagu berjaya disumbangkan..
a) Bahtera Merdeka (aku--solo)
b) Bossanova (aku gak... -- solo)
c) Gelora (duet)
d) Mawarku (duet)
e) Jangan Pisahkan (duet)

Caaiiitt.. jangan lah termuntah dengor tajuk2 nih.. Aku masih berharap untuk menyanyikan lagu pejal tahir.. huhu..
"Biar sampai syurgaaaaa... aku merindu.. cinta darimu.. agarku sempurnaaa....."

Apapun segalanya.. sukses..sukses.. suksessss...(tengok la sapa dia... ahaks)

No comments:

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails