Sunday, June 8, 2008

My hobby - Collecting Fridge Magnet


Santek kan.. somel2 belaka.. macam tuan punyanya. Hehe

Apart from reading, I also like to collect fridge magnet. Whenever I go somewhere, the first thing I will look for is this thing. Even when I went to Penang that day, I bought two fridge magnets just to fulfill my desire for this stuff. Hehe... and of course most of my friends and family know my hobby and they'll buy for me only these things as souvenirs..So, kalau u alls p mana2, sudi-sudikan le present kat I all menda nih.. kuikuikui..


This is the latest that I got from my nephew, Soguy a.k.a Sahalfikri.


This is from Fathique


The ladybird I got it in Penang. Singapore plak from Uda. Aku dok ingat ada la orang yg balik dari Philippine nak bagi kat aku.. tapi habuk pon tarak la dei.. kuikuikuikiok...Takpe le.. buat-buat lupaterlupa kot.

Ada yang aku beli dari katalog Avon. Skang dah tak jadi ahli Avon, takde la lagi fridge magnet somel.. huhu. And of course if you go to Melaka (not only Melaka la.. other parts of Malaysia also ada) you'll find variety of fridge magnet dan korang akan fenin pala nak pilih. Hehe.. Best thing is.. I'm going to Langkawi and fridge magnet hunt will begin. Hehe.. Ada sapa2 nak sedekah fridge magnet kat aku ke? Sedekah la weh.. dapat pahala oooo.. huuhu

2 comments:

intan said...

Haah la.... nak mintak tolong beli Fridge Magnet dr MELAKA ari tuh! lupa la plak hu hu hu... coz ingat nak tukar2 dgn partner kat WMC.... U nak exchange ngan I pun boleh gak he he he..... :) Jom la join kat situ pas round ke 4 ni la....sekarang round ke 3...

Ticer Syah said...

mana adressnye weh.. erm.. nnti T2 u p dak kuliah? i tak leh p ler.. ada ksus.. nak mintak tolong u amik module i sat.. hehe.. i bayaq dah tp tak amik mdule lagi.. weh.. exam result kuar dah.. mcm cipan le result dia. kuikuiuikiok

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails