Saturday, November 24, 2007

Reliv Now

Innergize, Reliv Now and Now For Kids



There are the products that I'm taking now. The results are still in the progress. My friends were asking me why am I taking these products? My answer is simple, it has 30 days money back guarantee and also patented which I think not many company would do that kind of promises. Many company prefer to give sweet promises and in the end, the customers themselves will suffer. I had tried so many products before, and the results are quite slow and I felt a little bit fed-up. Dah la tu, banyak plak pantang-larangnya. I cannot eat sotong, cannot drink iced drinks....(my favourite tuu) dan pelbagai lagi la larangan yang tak dapek eden nak taipkan kat sini.
And if you are talking about the price, I would say the price of this product is affordable. The price per mug is as same as the price for a cup of moccha latte at Starbucks or Coffee Bean! If you can drink Coffee Bean or Starbuck everyday, why not change it to Reliv?
Oh ye, why must we take Reliv? Because, it will help your body become healthier than ever. Furthermore, if you have a lot of disease (penyakit yang dah macam2 jenis nih) you should try Reliv because it has all the nutrients needed by your body. Sometimes, we eat and eat without knowing the correct amount of nutrients needed by our body. Ada yang terlebih dan ada yang terkurang. So, Reliv will help you to fill in all the nutrients or vitamin that you left out. You will never be overdosed! Sebab Reliv ada formula yang dipatentkan bagi memastikan keperluan nutrisi badan kita ni cukup dan tidak terlebih. Untuk nutrient yang terlebih plak, badan kita akan keluarkan secara semulajadi.... (projek di awal pagi lah biasanye...hehe)
This is the main course yang perlu diambil bagi orang-orang yang mempunyai penyakit. Just like my daddy. My dad takes 3 types of Reliv products since he has a lot of penyakit lampau in his body.Buah pinggan, darah tinggi, jantung... macam-macam ada.. Other than this, he takes Innegize and also Fibrestore. Alhamdulillah, my daddy shows a lot of positive progress.
Fibrestore ini fungsinya macam pencuci la. So, tugas Fibrestore yang menggunakan nenas sebagai agen ini adalah untuk penyingkiran segala toksin di dalam badan kita. So, produk kesihatan yang biasa akan cuma mencuci kolon whereby Reliv akan mencuci sehingga ke blood vessel kita atau bahasa Melayunye saluran darah dong....Bagi orang yang mempunyai ketagihan arak (customer Along aku la nih) akan berasa seperti mabuk apabila pertama kali meminum Fibrestore ini adalah kerana, Fibrestore melakukan proses pembersihan secara menyeluruh. Kalau ada masalah ketagihan arak ke, dadah yang kronik ke, boleh la mencuba Fibrestore bersama Classic.
Innergize ialah untuk membekalkan tenaga. Anak buah aku, seorang ahli sukan di sekolah dia sering juga mengambil Innergize untuk pembekalan tenaga yang optimum. Kalau kita nak mendapat kesan yang optimum, disarankan untuk mengambil Classic atau Now, bersama dengan Fibrestore dan juga Innergize. Walaubagaimanapun, sekiranya you all ada menghidap penyakit kencing manis, maka adalah dinasihatkan agar tidak mengambil Innergize. Bagi penghidap kencing manis, cuma ambil Classic atau Now bersama Fibrestore.

Reverseage untuk memberikan tenaga dan juga awet muda.. dalam BI kita panggil rejuvenate. Hehe.. Ianya kaya dengan gingko biloba dan juga chlorella yang baik untuk proses pembersihan isi dalam badan kita dan juga pengawetan muda. Mesti geng-geng yang senior ni seronok bab awet-awet muda nih. Kalau you all semua nak tahu, tua memang tidak dapat kita elakkan, tapi alangkah baiknya kalau kita dapat memperlahankan proses penuaan kita. Bukannya apa, bila badan sihat, kita pun takde la menjadi beban pada orang lain. Ya tak?
Yang ni plak... haii.. kalau dah ada perkataan trim-trim tu, apa lagi, untuk mengawal berat badan la you alls.. produk ini akan membantu kita mengawal berat badan. Dan kenapa ianya lebih berkesan daripada produk lain. Sebab ianya dalam bentuk minuman dan ianya lebih cepat bertindak berbanding kapsul yang memakan masa 8-12 jam untuk larut di dalam badan. Dan kebanyakkan produk pengawalan berat badan ni tidak mempunyai patent dan mudah ditiru oleh orang lain selain daripada tidak mempunyai jaminan pulangan wang.

Cara bancuhan 1:
Bancuh satu scoop untuk satu mug. Dinasihatkan supaya dibancuh bersama air sejuk dan juga berais untuk mendapat kesan yang lebih ummph. Lepas tu bancuh plak kena masuk dalam bekas bertutup (beli sekali la dengan produk ni) goncang-goncangkan dengan penuh perasaan dan terus gulp gulp gulp,minum... ermmm.. sedap. Cuba la korang try.

Cara bancuhan 2:
Ambil ketulan ais dan juga sedikit air, masukkan satu scoop Reliv product dan blendkan guna blender la. Dan hasilnya, ice blended Reliv. Nak lagi sedap, tambahkan dengan buah-buahan.. dah jadi juice plak.. Lazat berkrim, disukai ramai.. ahaks.

Soalan yang biasa ditanya:
Tuan Sadiq :Kalau saya mengambil ketiga-tiga produk (Classic, Fibrestore & Innergize), adakah
saya kena minum sampai 3 mug? Jenuh la nak menelannya..

Jawapan : Tak perlu macam gitu Tuan Sadiq. Tuan cuma masukkan satu scoop bagi setiap produk dan bancuh dengan air ditambah ais, goncang-goncang dan terus minum. Kiranya satu mug tu tuan masukkan 3 scoop Reliv(dari 3 jenis tu) la.

Tuan Sadiq : Ish... saya ni tak mampu la nak beli sampai ketiga-tiga jenis tu. Tak pe ke beli satu?

Jawapan : Boleh, Tuan Sadiq Segaraga... saya sarankan Tuan Sadiq ambil Classic ataupun Now.

So, macam mana kawan-kawan? Ada yang berminat? Bolehla calling-calling ye kalau berminat. Di masa akan datang, saya akan memberikan berita terkini tentang kesan penggunaan produk ini ke atas diri saya, keluarga dan juga sahabat handai saya. Selamat mencuba you alls... Ingat ye.. ada jaminan wang dalam masa 30 hari dan juga kesemua produk Reliv ini ada PATENT dan juga sijil Halal from IFANCA. Maklumat lanjut, boleh didapati di http://www.reliv.com/. Sekian, wassalam.

No comments:

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails