Showing posts with label TM sucks. Show all posts
Showing posts with label TM sucks. Show all posts

Monday, March 18, 2013

Bila network pun miscommunication jugak!

That day I called my mom. Asyik engaged aje dari pagi sampai ke malam. I called her handphone. Tiada berjawab. Adoi.. kemanalah Omak I pergi berjimba-jimba ini. Dan siapa pulak yang dok calling Omak tanpa henti. Stress langsung.

The next day Omak called me.

"Mak dok cakap kat Syakirah.. manalah Mamida kau pergi..sibuk sangat agaknye sampai tak call nenek pun!"
"Uik.. orang call Omak yang tak angkat-angkat. Pehtu call rumah asek engaged manjanggg..."
"Hahh??!! Mesti line gila sebab takde sapa pon pakai tepon umah aku ni"

Oh my! Line pon ada masanye kurang siuman iye! Then I told her about her handphone. Omak jawab senang aje..

"Oh..itu mesti Mak kat luau atau tengah tidur"

Woah! Kalau kita kata camtu mesti Omak membebel eh..

Sabau je ler..

TM! Tulung tengok sat line rumah Mak I tu! Sekeh karang baru tahu. Kalau bayar lambat sikit, tak dan dua bulan kemain potong tanpa notis.. Ini line sendu, korang boleh buat derk aje ye.. Cis tart sungguh! Sumpah jadi peti ais baru tahu! Hoh!


Sekian, tengkiyu and gudbai!

God Bless Us!

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails